یازدهمین همایش آینده وب و موبایل، ۲۹ و ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷

چهارمین همایش آینده وب و موبایل با حمایت آژانس تبلیغاتی دیما در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذر ماه در سالن همایش دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد. روز اول به‌صورت همایش و با محوریت موضوعات مدیریت توسعه نرم‌افزار، دیجیتال مارکتینگ، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و روز دوم، به‌صورت کارگاه‌های آموزشی خواهد بود.

چهارمین دوره همایش آینده وب و موبایل در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷ در سالن همایش دانشگاه امیرکبیر با حمایت آژانس تبلیغاتی دیما برگزار خواهد شد.

این همایش سالانه با محوریت موضوع‌های روز تکنولوژی، با هدف ارتباط افراد فعال در حوزه وب و موبایل و نمایش دستاوردهای فناوری ایران برگزار می‌شود.

رویداد امسال در دو روز برقرار خواهد بود که روز اول به‌صورت همایش و با محوریت موضوع‌های مدیریت توسعه نرم‌افزار، دیجیتال مارکتینگ، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و روز دوم، به‌صورت کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

موضوعات کلیدی این همایش در قالب سخنرانی یا پنل چالشی به مخاطبان ارائه خواهد شد. بخش دیجیتال مارکتینگ از جمله بخش‌هایی است که به‌صورت پنل برگزار می‌شود و کارشناسانی مانند جلال روحانی، کارشناس توسعه کسب‌و‌کارهای دیجیتال و حمید مجاهدنیا، مدیر محصول و عملیات آژانس تبلیغاتی دیما در آن حضور خواهند داشت و در مورد ترندهای تبلیغات از جمله تبلیغاتی موبایلی بحث خواهند کرد.

همچنین در بخش‌ گیک‌تاک همایش، آرش برهمند و جادی میرمیرانی در مورد مسائل روز تکنولوژی صحبت می‌کنند. در کارگاه‌های آموزشی نیز بعضی از موضوع‌های مطرح‌شده در همایش، به‌صورت عملیاتی و عمیق‌تر به شرکت‌کنندگان منتقل می‌شود. ثبت‌نام کارگاه‌ها مستقل از ثبت‌نام همایش است.

علاقه‌مندان به شرکت در همایش می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همایش ضمن کسب اطلاعات بیشتر، در این رویداد ثبت‌نام کنند.

17

عملی اگر کاشتید، عادتی درو خواهید کرد. عادتی اگر کاشتید، اخلاقی درو خواهید کرد. اخلاقی اگر کاشتید، سرنوشتی درو خواهید کرد.

دیدگاه کاربران
  • mahdi1234 3 شهریور 1398 / 8:23 ب.ظ

    سایت خوبی دارید

  • erg8afaea 8 مهر 1398 / 11:37 ب.ظ

    ,nnbb

    • halooo 25 آبان 1398 / 2:38 ق.ظ

      hihihih

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان